Quantcast
Browsing all 147 articles
Browse latest View live

Namnam…

Mmmm! Der har været god mad på grillen i dag Først fik vi frisk pasta med hjemmelavet pesto og endnu en af de lækre italienske pølser på grillen Til dessert havde jeg lavet frugtsalat af mango, æble,...

Marked i Saló….

Lige på den anden side af bugten ligger byen Saló og det er en rigtig smuk by, lige ned til vandet og om lørdagen er der marked. Da vi var så heldige at der ikke kommer nogen og bor i vores mobilhome...

Hjemturen…

Vi havde godt tid til at få gjort rent og komme ud af vores mobilhome i formiddags, da der ikke kom nogen efter os, så vi kørte først fra campingpladsen ved middagstid.. Vi holdt pause og fik lidt at...

Clik here to view.

Italien 2013 er klar i galleriet…

Så er der ordnet feriebilleder… … og de ligger klar i Galleriet

En god lille hapser…

Mmmm, er der en ting vi fik rigeligt af i Italien, så var det søde sager Bland en af favoritterne er marengs, min absolutte yndling! Vi fik denne med hakkede hasselnødder og den skal jeg helt sikker...

On the road again….

Så mangler jeg vist bare toilettasken Kameraet er ladet, tasken pakket og om et par timer kører vi – vejret i Prag ser ud til at være skønt og det bliver en fantastisk weekend

Clik here to view.

Prag, pizza og en tjekkisk forfriskning…

Pyha, der er varmt! Vi var ved at blive stegt i bilen herover og vi ramte selvfølgelig flere køer – hvis nu folk bare gad at køre bil, når de kørte bil, i stedet for at lave alt muligt andet, så slap...

Clik here to view.

Fra den ene ende til den anden…

Vi har været vidt omkring i dag og vi har fået gået en masse kilometer, kørt med metro og spist lækkert mad Metro og tram stationen ligger heldigvis lige på den anden side af gaden og vi valgte at tage...

Gedenkstätte Flossenbürg…

I det bayerske tæt ved grænsen til Tjekkiet ligger Gedenkstätte Flossenbürg og den besøgte vi på vejen hjem fra Prag… Flossenbürg koncentrationslejr, var en nazitysk koncentrationslejr der blev...

Clik here to view.

Weekendens tur til Prag i galleriet….

Så er der billeder fra Prag turen Billederne kan findes i feriegalleriet…

Friske råvarer i ferien…

Der er ikke længe til vi kører nordpå og i år er sommerferien 3 uger, hvor vi skal tilbringe den første uge på Møn sammen med min svigerfamilie og er du så færdig jeg glæder mig! Der er lagt an til...

Kom baaaare do…

Så nåede vi Rostock… Nu kan vi slappe af på færgen i et par timer

Hårbølle Havn…

Vi ankom til rastepladsen på Farø ved middagstid og der hyggede vi lidt med solbadning og geocaching indtil resten af familien dukkede op ved 15 tiden Da vi havde hentet nøgler og fundet frem til vores...

Nyord og Møns Is…

Vi har ikke lavet så meget i dag. Vi slappede af i formiddag og i eftermiddags kørte vi til Nyord… Vi så sennepsmøllen og købte lækkert sennep med hjem Hos Noorbohandelen kan man få tappet whisky,...

Aftentur til Daneflint…

Vi blev lokket med på en tur til en forladt fabrik her til aften. Daneflint er en nedlagt flintefabrik der ligger ude på Hårbølle pynt.. Vi kom også udenfor stier og veje for at lede efter en geocache....

Clik here to view.

Møns Klint og Liselund Slot…

Hele familien tog på udflugt til Møns Klint idag og imens de andre gik ned og så klinten, tog vi en tur i skoven på mountainbike, eller det vil sige jeg nåede kun et par km, for det blev simpelthen for...

Tirsdagsmarked i Stege…

Vi har været til tirsdagsmarked i Stege i dag og hold da op der var mange mennesker Hovedgaden var spærret af og der var masser af boder hele vejen igennem byen… Efter en tur gennem byen var vi forbi...

Lopperunde….

Vi startede med morgenmad hos svigerforældrene og derefter tog vi rundt og kiggede lopper Vi spiste vores madpakker på havnen i Kalvehave med udsigt til Møn broen….

Vordingborg…

Igår havde vi familiemiddag hvor vi alle var samlet på vores terrasse og svigerforældrene gav mad fra slagteren i Stege og dessert fra Møn Is. Det var virkelig godt mad og der var rigeligt af det… Så...

Clik here to view.

Morgenmotion og en tur til Præstø…

Vi hoppede i hurtigløberskoene efter morgenmaden og tog en runde i det Mønske land Bagefter stod den på udflugt til Præstø… Nu er der hentet pizza og vi skal bruge aftenen til at pakke sammen, for i...